personeels uitje

Jaar 2023

We stappen weer in een vliegtuig, en gaan dit keer genieten van de portugese zon. We gaan naar Lissabon. We hebben een super leuk app(zonder kamer) met zijn zessen in het centrum van de stad.We hebben super drie dagen gehad met volop zon. We hebben 22 km gelopen en 33 km gefiets. Leuke restaurantjes bezochte en mooie bezienswaardigheden. Niet echt uitgerust starten we dinsdag weer in de kapsalon maar wel met een tas vol avonturen.

jaar 2022

Wintersport dit jaar, een super leuke keuze omdat we in 2021, 30 jarig jubileum hadden. Zaterdag 26 Maart om 11 vertrekt het vliegtuig vanaf Rotterdam. Carola is al in Oostenrijk en wacht het team s'middags op in Alpendorf met wijn en een borrel hapje. Nadat we een echt Oostenrijks gerecht hebben gegeten (kaiserschmarrn) gaan we ons voorbereiden op de eerste skidag. Zondags vroeg op want de zon schijnt volop en we willen niet in pap skieen. Naroby en Christa krijgen les en Brenda,Jose,(kleine)Carola en Michelle gaan lekker toeren. Het is zo mooi weer dat we om 4 uur s middags in t shirt op een terras belanden en de verjaardag van Michelle gaan vieren. Christa gaat zo lekker dat ze volgende dag mee kan met de andere van het team maar een onverwachte rode stijle piste afgaat omdat Carola dacht de weg te weten, maar ook dit gaat ze super goed af. We genieten van het lekkere eten, veel gebak en gezellige drankjes. Dinsdags vieren we de verjaardag van Jose in de apres skibar de "hofstadll "waar we met de taxi heen gaan. Een hele gezellige avond sluiten we thuis nog met een zak chips af. Na vier dagen skieen in de zon en (s'middags) pap sneeuw gaat het team donderdag morgen om half zes weer met de taxi naar het vliegveld. Carola blijft nog in haar geliefde oostenrijk om verder te werken en het team weer in de salon. Het was een Zonnig,vrolijk,gezellig,fantasche week met een super team. Wat een gezelligheid!! Op naar een nieuwe uitdaging in 2023.

jaar 2019

Voor de 30 ster keer  ons gezammelijke uitje. Dit keer is het PISA. Het wordt steeds moeilijker om iets te verzinnen waar we nog niet zijn geweest maar toch weer gevonden. Zaterdag middag eerst bij kleine Carola gegeten met een prachtig opgemaakte tafel en zelf gemaakte sate en salades. Met de buik vol naar Rotterdam Airport waar we om half zes zijn gaan vliegen naar Pisa. Aangekomen verliep (bijna) alles spoedig tot dat we moesten zoeken naar ons app. Doordat de tomtom verkeerd stond ingesteld hebben we een half uur door pisa gedwaald. Komen we de volgende morgen er achter dat de straat uit vanaf het app op nog geen 5 min afstand het station was. We hadden een super mooi app midden in het centrum. S'avonds moest er natuurlijk gestapt worden in het drukke centrum met veel studenten.

Het weer was niet echt confortabel, de regen kwam met bakken uit de lucht maar met paraplu en regen mantels gaan we op pad naar Luca een leuk plaatsje (de planning was dagje strand maar dat ging even anders) Een super gezellig leuk oud stadje waar we hebben rondgewaald ,gegeten en gelachen. Na de italianse pizza en spagetty zijn we met zakken chips (voor de avond) naar het app gegaan om de avond rustig met een kaartspel en chips te laten verlopen.

Maandag morgem stond de scheve toren op het programma. En scheef staat ie. Na allerlei gekke foto's nog een terrasje en daarna richting airport Pisa weer terug naar Nedeland. Op naar volgend jaar .

jaar 2018

We werden verrast door een treinreisje naar Brussel. Bij aankomst werden we verwacht in een escape room. Na veel gelach en gestommel hebben we toch niet kunnen ontsnappen. Na een belgisch patatje te hebben gegeten stonden zo als ieder uitje de fietsen klaar maar dit keer met een gids. Na rondritje Brussel en natuurlijk MANNEKE PIS te hebben bewonderd hebben heerlijk gegeten op het terras in de volle zon. Om acht uur de trein weer terug naar gouda en terug kijkend op een zeer geslaagd uitje met zonovergoten weer

jaar 2017

Met zijn allen weer klaar voor vertrek bij de kapsalon, oversteken met de boot en we zijn op Texel beland. We hebben zoals altijd weer super mooi weer, het lijkt wel het zonnige spanje. We eten bij het huisje en maken er een hele gezellige avond van met leuke spelletjes. Naroby appt haar vriendinnen dat ze met de zonnebloem op stap is en daar gaan wij dus verandering in brengen. We gaan naar Koog en komen met zonsopgang weer terug bij het huisje . Was een super gezellige avond(ochtend). Zondag een straffe wind maar we gaan toch het eiland verkennen op de fiets, geen gewone maar een tademfiets, dus er wordt veel gelachen. In de avond gecourmet en de volgende dag naar de zeehondjes kijken. Dan is het weer tijd voor vertrek met de boot terug naar het vaste land waar we met zijn allen nog gezellig wat eten voordat we weer terug naar Haastrecht rijden.

Jaar 2016

4 juni 2016 vertrekken we met zijn allen richting Brugge in ons korter broek want het is hier in Nederland 25 graden, maar in Brugge aangekomen lopen wij voor gek want daar is het bere koud. Iedereen kijk ons aan : wat zijn dat voor een stel rare meiden , wij lopen in dikke jas. We gaan op zoek naar ons appartement wat een gezellige zolder kamer is. We gaan uit eten en daarna naar de kroegjes van Brugge op aanrader van een ober. Een bere gezellige avond, waarna we om een uur of twee naar bed gaan. Volgende dag mooi weer en pakken we de fiets naar het stand waar het weer verschrikkelijk koud is dus we gaan gauw terug de binnenlanden in. We vermaken ons nog in Brugge met de leuke terrasjes en veel lekkers. De volgende dag rijden we terug naar Nederland na een heerlijk ontbijt en hebben we als afsluiter nog een gezellige en smaakvolle High Tea op de Euromast. Weer een geweldig weekend BRUGGE dit jaar met weer mooi weer.

Jaar 2015

Het was op 6 juni weer zover. Het beloofd een warm weekend te worden en we hebben al dagen het weerbericht gevolgd. We worden beloond met 33 graden in Budapest. Het was een verrassing tot op de laatste dag. Eerst zijn we gaan brunchen bij de Zevenhuizerplas en hebben op het terras genoten van de zon. Om 6 uur vertrekt het vliegtuig vanaf Rotterdam Airport. Om 10 uur in de avond arriveren we bij onze hostel in het centrum van de stad (pest). We zitten op driehoog in een app met gedeelde keuken. Daarna gaan we naar een terras om nog wat te drinken en te genieten van de stad. De volgende morgen na een eigen gemaakt ontbijt gaan we naar de fietsverhuur. We hebben een fiets voor de hele dag en kunnen zo alles goed bezichtigen. We treffen het echt met het weer, dus zoeken we verkoeling op het stads eiland in de Donau. Na de burcht in buda bezocht te hebben fietsen we langs de Donau over de bekende kettingbrug naar het volgende terras. Maandagochtend staat nog een badhuis op het programma waar we genieten van alle soorten baden en de man in zijn luier die rondloopt waarna wij dachten "laten we er nu maar niet meer het water in gaan". Om half drie zitten we weer in de lucht terug naar NL en kijken weer terug op een super leuk en gezellig weekend BUDAPEST.

Jaar 2014

Op zaterdag middag vertrokken met twee auto's en gezellige meiden op naar Gent in belgië. We hebben een leuk hotel met twee mega grote kamers en prachtige badkamers. Wij gaan direct Gent verkennen want we treffen het weer met de zon. Het gaat een geweldig weekend worden met veel lachen, zon warmte en lekker eten. De stad is een prachtige stad met volle terrassen waar wij ook gretig gebruik van maken. Heerlijk diner in de binnenstad en op zoek naar een ons bed. De volgende dag gaan wij Gent op de fiets verkennen, wat heel moeilijk is met 7 meiden die allemaal de weg niet weten. Ook bezoeken we een mooie burcht, kerk en terrasjes natuurlijk. De belgische wafel smaakte het beste en zondagavond met een volle buik van al dat belgische lekkers rijden we weer terug naar Haastrecht. Het was weer een perfect weekend.

Jaar 2013

Maandag 3 juni is het verzamelen in Gouda op het station, waar we de trein nemen naar Amsterdam. Het lekkers komt al uit de tas voordat we het station van Gouda uit zijn. We gaan eerst lunchen in Amsterdam vlak bij het station. Daarna nemen we een tram richting Diemen en komen we aan bij een studio. We hebben een workshop make-up. We gaan gezellig aan het smeren en worden allemaal verwend met make-up voor thuis. Daarna de trein naar Gouda waar we in de stad gaan eten bij "TANTE THEE". Een heel gezellig restaurant op het marktplein. Het is weer heel gezeliig en we lachen wat af. Het is weer een geslaagde dag.

Jaar 2012

In juni zijn we in een huisje in de bossen geweest en hebben we zaterdag avond verkleed als een Dolly Dot een CD opgenomen. Onze zang talenten werden op de proef gesteld. S 'avonds nog de stad Utrecht in en de volgende dag uitgeslapen en lekker ontbeten. Zondags naar Amsterdam de stad in. Die avond kwam het courmett stel op tafel. Doordat het heel slecht weer was hebben we dit weekend geen buiten activiteiten gedaan maar daar kregen we op 18 augustus 2012 nog de kans voor. Het was een super warme dag en zijn met zijn allen (met mannen ) surf lessen gaan volgen bij een surfschool in Muidenberg. Het was een heerlijke aflkoeling zo vertoeven in het water. Als afsluiting bij de Gelaarsde Kat in Alphen gegeten

Jaar 2011

Ieder jaar Is er een uitstapje voor het personeel. Vanwege het 20-jarig bestaan van Carola's Haarmode zijn we een lang weekend weggeweest. Vrijdag, 17 juni om 13.30 uur zijn we met een taxi naar Schiphol gebracht in het vliegtuig gestapt en naar Madrid gevlogen. 's Avonds aangekomen in het warme Madrid (32 gr.) en nadat wij onze weinige bagage in het hotel midden in de stad op de kamer hadden gebracht zijn wij de stad gaan verkennen. We vinden in het centrum een leuk plein met vele terrasjes en genieten met een glas wijn en een heerlijke salade van de Spaanse sfeer. Zaterdagmorgen na een lekker ontbijtbuffet met verbrande broodjes die in een draairooster bleven hangen gingen we de stad verkennen. Jóse is ieder jaar onze gids, samen met het boekje leidt ze ons door de stad en genieten we van alle mooie gebouwen, parken en terrasjes. Om voor onze pijnlijke voeten verkoelling te zoeken gaan we pootje baden in de vijver voor het paleis. Jolanda en Sherida laten zich overhalen voor een massage en hebben de grootste pret. 's Avonds heerlijk gegeten in een chaotisch, maar oergezellig en goed restaurant in een afgelegen steegje. Zondagmorgen vroeg op de fiets door Madrid een tapastour maken. We crossen door de steegjes en langs alle hoogtepunten en eindigen op een terras met tapas hapjes. Die middag worden alle schoenen gepast die er te vinden zijn in winkels en over de markt geslenterd. De laatste avond heeft Jolanda alle klanten van het terras weggejaagd met haar helium stemmetje, waar wij de grootste lol om hadden, zeker na de nodige sangria te hebben genuttigd. Het was de taxi die ons maandagochtend weer naar het vliegveld bracht, waar het vliegtuig klaar stond om ons terug te brengen naar het koude Nederland. Om 18.00 uur stonden we weer in Haastrecht. Het was weer een geslaagd weekendje met veel lol en mooi weer.

Openingstijden

Dinsdag t/m vrijdag: (dames en heren)

9.00 – 13.00 & 13.30 – 17.30

Vrijdagavond: (alleen heren)

18.30 – 20.30

Zaterdag: (dames en heren)

8.00 – 13.00

Nog geen nieuws beschikbaar.

Nieuwe producten

Schwarzkopf

aap Wij werken uitsluitend met een topmerk die volledige verzorging en styling geeft aan ieder haartype. Klik  hier voor alle info over schwarzkopf producten.